Glasögon.............

Jag vet VERKLIGEN INTE hur jag ska göra med det här med glasögon. För sånna behöver jag tydligen ut över mina linser.
Dessa fyra har jag hemma och provar just nu.
1. Björn Borg: Ger någon skarp hej-jag-är-intelligent-men-sexig-i-smyg-look?
2. Gina Tricot: Känner mig lite som Emma i En dag i dem här.. Nej inte vuxna, coola Em med båda fötterna på jorden, utan unga, osäkra Em med spliffimpar i senapsburken. Kinda cute though!
3. Gina Tricot: Total bibliotikarielook. Uwuehe
4. Peak Performance: Helt okej glajjor. Känner att jag inte riktigt har åldern inne för melerade bågar dock...
Vill nog inte ha bågar från Gina... Förlåt Gina, men nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0