dag 04 - en person jag ser upp till

Ser upp till en del personer av väldigt olika anledningar.
Ser till exempel upp till Alessandra Ambrosia, Jessica Alba och Nina Dobrev för deras skönhet (dock inte för deras hetstränande...),
ser upp till Håkan Hellström, Regina Spektor, Julian Casablancas, Suicide Silence och ett gäng andra musiker och band för deras råa, oslagbara, musikaliska talang,
ser upp till Marc Chagall för hans konst,
ser upp till Ian Somerhalder för hans skickliga skådespeleri, hans driv, hans intelligens och för att han helt enkelt är sex på ben,
ser upp till mina vänner för att dem är så fantastiskt galna och goa
&
så slutligen ser jag faktiskt upp till min pappa. Det är väl svårast för mig att erkänna, någon form av stolthet som ligger i vägen haha. Men ser upp till honom för hur långt han kommit i livet och hur mycket han åstadkommit. Och för att han har lika ful humor som jag, min lilla pappa

Kommentarer
Postat av: isaaa

Så fin är du!!

2011-08-28 @ 21:55:04
URL: http://isabelleskl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0