dag 01 - om mig

Uh.
Antar att jag dragit ut på detta just därför att det är ganska stora frågor. Egentligen har jag inte något problem att skriva om något av det, är bara väldigt lazy.
Om mig.
Jag heter Freja Sol Anna Gilsberg Olsson. Fyller år den femte september och är varken döpt eller svensk medborgare.
Bor tillsammans med endast min pappa utanför Tidaholm, staden av epatraktorer och tändstickor.
Lever väl ett hyffsat normalt liv, även om jag inte känner mig särskilt normal alla gånger /aldrig.
Till vardags har jag lätt för att le och skratta åt det mesta även om jag hatar mina tänder, är väldigt impulsiv av mig vilket har lett till både det ena och det andra. Kan umgås med nästan vem som helst då jag tycker om att träffa nya människor och är väldigt tolerant av mig. Umgås gärna med mina vänner så mycket jag kan, även om jag ärligt talat inte är den bästa på att hålla kontakten med alla. Fast ibland tycker jag också att det är asskönt att bara vara dega helt själv.
*Känner att detta börjar låta som en kontaktannons från match.com eller nåt..* Gillar låååånga promenader och att hålla i handen och gosa (gosa är ett töntigt ord). Eh.
Anywayyy.
Är så pass glömsk att folk efter ett tag blir förvånade om jag faktiskt kommer ihåg att ta med vad det än är jag har lånat eller gör det jag skulle få gjort, är lite kaoz av mig. Fast försöker få in lite struktur då jag märker att jag mår bra av det, men det tar emot ändå asså. Försöker också bli bättre på att sova och äta regelbundet, det går lite mindre bra.
Hm, något annat oviktigt viktigt att skriva?
Åh, just det!
Håkan är Helig. Försök inte argumentera med mig där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0